laupäev, 4. jaanuar 2014

Täna külastasin üle pika aja Hessburgerit

    Täna külastasin üle pika aja Hessburgerit. Mitte et ma oleks tohutu rämpstoidu sõber,aga kuna meie Hessburger oli teinud läbi uuendus kuuri, siis miks ka mitte. Leti pealt vaatas mulle vastu tänukiri, millelt paistis tekst "Piirkonna parim restoran" ning all ilutses kiri Hessburger. Kummaline mõtlesin ma,mida see meile peaks ütlema: meil siin rohkem Hessburgereid ju polegi.
Parim, siis parim.
Küsisin teenindaja käest: "Kas Teil tuunikala salatit on?"
"Ei",vastas tütarlaps leti taga.
Viitasin viisakalt ühele karbile letis ja küsisin: "Mis salat see on?"
"Vahemere salat",ütles teenindaja.
Küsisin: "Millest see salat koosneb?"
"Tuunikala, ....",vastas tütarlaps leti tagant.
Nii ma seal meeltesegaduses seisin.Lõpuks ma siis võtsin, kolm erinevat einet.
Kandikul nägi see välja nii: kolm ühesugust kokakoolat,kolmed ühesugused friikartulid ja kolm burgerit.
Kaks neist olid sinise Hessburgeri kirjaga ja üks punase Hessburgeri kirjaga pakendis.
Mis eine kus pakendis on? Noh,sellega saime peale mõningast pusimist hakkama,aga missugune kokakoola ja missugused friikartulid millise eine juurde käivad jäigi selgusetuks.Küsisin ka teenindaja käest, ta vaatas mind üsna juhmi näoga..... ei tea küll miks?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar